ساخت تخت بیمارستانی طبق استانداردهای تعریف شده و ابعاد تخت بیمارستانی و ارتفاع آن مشخص می باشد و کارایی آن ها با توجه به نیاز بیماران و بخش های درمانی متغیر می باشد.

تخت سفارشی بیمار

تخت بیمارستانی سفارشی، تختی است که با توجه به خواسته و نیاز شما در سایزهای مختلف تولید می گردد. این تخت ها راحتی و آرامش بالایی را برای بیمار ایجاد کرده و در عین حال به نیاز های منحصر به فرد بیمار رسیدگی می کند. بعضی از نمونه تخت خواب هایی که در گروه سفارشی دیده می شوند شامل تخت بیمارستانی کودکان، تخت مراقبت های ویژه، تخت جراحی و تخت بستری با طراحی متفاوت هستند.

مزیت تخت بیمارستانی سفارشی

در حالی که تخت بیمارستانی استاندارد در تامین آسایش و طیف وسیعی از نیازهای بیمار پاسخگو است، اما نیازهای خاص بیماران را پوشش نمی دهد. درست در همین جاست که تخت های سفارشی به عنوان یک گزینه مناسب برای رفع نیازهایی که با تخت های استاندارد برآورده نمی شود مورد اهمیت قرار می گیرند. در واقع یک تخت سفارشی در رفع نیازهای بیمار تاثیرگذار خواهد بود.

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی تمام ABS - تخت بیمارستانی برقی

تخت بیمارستانی سفارشی کودکان

یک بیمار اطفال به بیماری گفته می شود که زیر 18 سال باشد. تخت خواب های کودکان با توجه به سن آن ها در ابعاد کوچک تری ساخته می شوند و خطرهایی که کودکان را در تخت های بزرگ تر تهدید می کند به حداقل می رساند. این تخت ها علاوه بر کوچک بودن سایزشان دارای نرده های بلند جانبی با فضای کم و محدود بین نرده ها می باشند که گاهی دارای حرکت موتوری به منظور حمل ونقل راحت تر می باشند . استفاده از تخت های کودکان برای مراقبت و ایمنی کودکان ضروری است .

تخت بیمارستانی سفارشی مراقبت های ویژه

همان طور که از نام آن ها پیداست یک بیمار با مراقبت ویژه در شرایط نگران کننده ای می باشد و نیاز به مراقبت و نظارت مداوم دارد. با توجه به وضعیت بحرانی این بیماران تخت سفارشی مراقبت های ویژه قادر به تنظیم حرکتی و موقعیت یابی بیمار بوده و منجر می شود کادر بیمارستان سریعا بتوانند معاینات حساس و مراقبت های ویژه مانند ترندلنبرگ و موقعیت درمانی CPR را انجام دهند. تطبیق پذیری و قابلیت تنظیم سریع این تخت ها باعث می شود که تاثیر به سزایی در معالجه بیماران مراقبت های ویژه داشته باشند .

تخت بیمارستانی سفارشی همودیالیز

بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه به درمان منظم دیالیز نیاز دارند تا ضعف یا از بین رفتن عملکرد کلیه را جایگزین کنند. درمان دیالیز تقریبا سه بار در هفته و به مدت 4 ساعت طول می کشد. به دلیل طولانی بودن و مکرر بودن این روش درمانی، نیاز به تخت سفارشی بیمار با امکانات بیشتر جهت رفاه حال بیماران می باشد.

نیاز به تخت سفارشی بیمار

در هنگام مراقبت از بیمار، توجه و درک نیازهای خاص بیمار بسیار مورد اهمیت می باشد. هر بیمار لایق شرایط بی نظیر در طول درمان است و قطعا باید از خود بپرسیم که آیا نیاز به تخت های سفارشی است یا نه؟ امروزه تولیدکنندگان بسیاری در سراسر دنیا می توانند با توجه به نیاز بیمار تولید تخت بیمارستانی سفارشی شما را در کوتاه ترین زمان انجام دهند. صنایع پزشکی صحرایی نیز می تواند با توجه به نیاز و درخواست شما تخت مورد نظر را با در نظر گرفتن تمامی استانداردها بسازد تا هم نیاز بیمار را برطرف کند و هم ایمنی بیمار در تخت بیمارستانی حفظ شود. ساخت تخت بیمارستانی سفارشی نیاز به تجربه و امکانات خاص دارد که صنایع پزشکی صحرائی از این امکانات بهره می برد.

برای آشنایی با تخت بیمارستانی صحرایی، انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید برای اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.

انواع تخت بیمارستانی صحرائی