تعریف ترالی EKG

ترالی ای کی جی یکی از اصلی ترین انواع ترالی بیمارستانی بوده و بسیار پرکاربرد می باشد. ترالی های ای کی جی جهت بهبود شرایط بیماران حیاتی است.

در واقع این ترالی واحدهای متحرک و قابل حملی است که به عنوان ترالی های حمل کننده دستگاه نوار قلب نیز شناخته می شوند. از آن ها جهت نگهداری و حمل دستگاه الکتروکاردیوگرافی در اورژانس، بخش ها، اتاق عمل و سایر قسمت های بیمارستان استفاده می شود.

ترالی EKG | ترالی ای کی جی

اجزای ترالی EKG

این ترالی ها از جنس فولاد با روکش هایی از جنس رنگ های الکترواستاتیک تولید می گردند. این ترالی ها در دو نوع تک کشو و دو کشو تولید می گردند.

کشوهای این ترالی ها آهنی بوده و دارای روکش های ام دی اف یا ای بی اس می باشند و در بدنه آن ها چنگک هایی به منظور مرتب نگه داشتن سیم های ای کی جی قرار دارد. ترالی های ای کی جی دارای ۴ چرخ بوده که دو عدد آن ها چرخ های ترمز دار هستند، چرخ ها به منظور حمل آسان بوده و در زمان استفاده از الکتروکاردیوگراف چرخ های ترمز دار مانع از حرکت ناگهانی ترالی می گردند.

ترالی های EKG دارای آنتن به منظور قرارگیری و منظم شدن لیدهای دستگاه بوده و رویه های نارسای آن ها از افتادن پالس بر روی دستگاه جلوگیری می کنند.

تجهیزات بیمارستانی صحرایی تولیدکننده ترالی ای کی جی بوده که برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخت بیمارستانی، انواع تخت بیمارستانی و آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی و انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید یا برای مطالعه نکات خرید تخت بیمارستانی و مشاوره و اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.