تخت بیمارستانی در مراکز درمانی (و منازل) برای استراحت بیماران مورد استفاده قرار می گیرند. این تخت ها جزء اصلی ترین تجهیزات هتلینگ بیمارستانی بوده و از آن جایی که بیمار تمام دوران نقاهت خود را بر روی این تخت ها سپری می نمایند باید طراحی این تخت ها به گونه ای باشد که احساس رضایت و امنیت را به بیمار هدیه بدهد.

حفاظ تخت بیمارستانی

امروزه مراکز درمانی علاوه بر طراحی نوع و کیفیت تخت ها به میزان سطح ایمنی بیمار در تخت بیمارستانی نیز توجه خاصی دارند. یکی از موارد مهم در ایجاد امنیت، ریل های محافظ موجود بوده که از افتادن ناگهانی بیماران در زمانی که دارای هوشیاری کامل نیستند جلوگیری می نمایند. در واقع از جمله موارد مهمی که در انواع تخت بیمارستانی می بایست رعایت شود، برخورداری از حفاظ های مناسب در کناره های تخت می باشد.

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی فلزی - تخت بیمارستانی مکانیکی

کاربرد حفاظ تخت بیمارستانی

حفاظ تخت بیمارستانی به سالمندان در زمان بلند شدن کمک بسزایی خواهد کرد تا بتوانند بدون درخواست کمک از دیگران به راحتی از جای خود بلند شوند. به همین خاطر ریل های محافظ بسیار مهم و کارآمد بوده و باعث آرامش و حفظ امنیت می شوند. در واقع این حفاظ ها علاوه بر محافظت از بیماران، جا به جایی را برای بیماران آسان می نمایند. این حفاظ ها حتی در هنگامی که بیمار برای پایین آمدن از تخت به دلیل نداشتن شرایط جسمانی مناسب دچار مشکل هستند می توانند به عنوان یک تکیه گاه مطمئن عمل نمایند.

استفاده از این حفاظ ها در تخت های موجود در بخش های بستری کودکان بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا امکان افتادن کودکان در زمان خواب به دلیل حرکات زیاد و غلتیدن بسیار بالا می باشد و این موضوع باعث نگرانی و دلهره والدین آن ها می شود. در نتیجه استفاده از حفاظ ها باعث به وجود آمدن امنیت خاطر و آرامش آن ها خواهد شد.

استفاده از حفاظ در تخت های بیمارستان های اعصاب و روان برای افرادی که به سبب اختلال اعصاب هستند در این مراکز بستری هستند بسیار مهم و ضروری بوده و به جلوگیری از آسیب دیدن این افراد کمک شایانی خواهد کرد.

علاوه بر موارد ذکر شده این حفاظ ها در مراکزی که بیماران دارای معلولین جسمی و ذهنی بستری هستند و گاها دچار احتلالات حرکتی هستند بسیار کارآمد بوده و باعث جلوگیری از سقوط آن ها می شود.

در نهایت وجود حفاظ برای تخت بیمارستانی مورد استفاده در منزل نیز ضروری است تا ایمنی بیمار در منزل نیز تامین شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخت بیمارستانی و آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی و انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید. ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر برای انتخاب تخت بیمارستانی برای استفاده در منزل و یا نکات خرید تخت بیمارستانی و مشاوره و اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.

انواع تخت بیمارستانی صحرائی