یکی دیگر از تجهیزات بیمارستانی کاربردی، پایه لگن می باشد. این پایه هابرای ایجاد راحتی بیماران و پرسنل بخش های مختلف درمانی نقش ویژه ای دارند. پایه های لگن خور علاوه بر تسریع بخشیدن به خدمات و ایجاد آسایش و راحتی، در جلوگیری از گسترش آلودگی نقش بسزایی دارند.

ویژگی ها و ساختار پایه لگن

از این پایه ها علاوه بر مراکز درمانی، در منازل و برای بیمارانی که توانایی جا به جایی ندارند استفاده می شود. پایه های لگن از جنس استیل یا فولاد ضدزنگ و غیر آهنربایی بوده و در مقابل خوردگی ها مقاومت بالایی دارند. این پایه ها در دو مدل پایه لگن تک خانه و پایه لگن دو خانه تولید می گردند.

پایه لگن دو خانه همراه با لگن
در قسمت زیرین پایه ها چرخ هایی نصب گردیده که باعث قابل حرکت شدن ان ها شده و به راحتی در انواع سطوح جا به جا می گردند. پایه های آن ها توسط کروم آبکاری گردیده و ضد زنگ می باشد. از این رو قابلیت شستشو و ضد عفونی شدن دارند و برای استفاده در محیط های مرطوب از استقامت بالایی برخوردار هستند.

این پایه ها با پروفیل هایی با ابعاد 25*25 ساخته شده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. پایه های لگن خور در دو ابعاد ارتفاع بلند و ارتفاع کوتاه تولید می گردند. در قسمت میانی این پایه ها  3 میله نصب گردیده که جهت بیشتر شدن استقامت پایه ها استفاده می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخت بیمارستانی و آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی و انواع تخت بیمارستانی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید. ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر برای انتخاب تخت بیمارستانی برای استفاده در منزل و یا نکات خرید تخت بیمارستانی و مشاوره و اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.