ترالی حمل دارو

ترالی حمل دارو یک واحد متحرک است که به عمل و جابه جایی دارو در بخش های مختلف بیمارستان کمک می کند. از این ترالی می توان در درمانگاه ها، مراکز خدمات و توانبخشی و حتی خانه های سالمندان استفاده نمود.

طراحی ترالی های دارو بسته به نوع کاربردشان متفاوت می باشد. در واقع ترالی ها جزء تجهیزات هتلینگ بیمارستانی به حساب آمده و واحد متحرکی است که به منظور حمل دارو از آن در بخش های متفاوت مراکز درمانی استفاده می شود.

ترالی های دارویی بسیار پرکاربرد بوده و علاوه بر کمک قابل توجهی که به کادر بیمارستانی می کنند در احیای بیماران نقش ویژه ای دارند. به دلیل پرکاربرد بودن آن ها طبیعتاً باید دارای جنس باکیفیتی باشند.

ترالی حمل داروی استیل - کد 116

ویژگی های ترالی حمل دارو

این ترالی ها دارای ابعاد بسیار متفاوتی بوده و اغلب از جنس استیل تولید شده اند. ترالی ها دارای طرح های متفاوت با کشوهای متعدد بوده و هر کشو مخصوص داروهای به خصوصی می باشد. معمولاً چک لیست مربوط به چیدمان داروهای داخل کشوها تعیین شده و بر روی ترالی نصب می شود. پرستار هر بخش موظف است که قبل از پایان شیفت کاری داروهای تمام شده را جایگزین نماید. این ترالی ها دارای ابعاد 90×80×50 هستند. ترالی های دارو دارای دو باکس جهت نگهداری سرم و صفحه آماده سازی دارو می باشند.

ترالی ها به منظور سهولت در جابه جایی دارای چهار چرخ بیمارستانی می باشند که دو عدد از چرخ ها ترمزدار هستند. این واحدهای متحرک در قسمتی از اورژانس قرار می گیرند که در صورت نیاز بتوان به سرعت آن را به تخت بیمارستانی که بیمار در آن در حال استراحت است رساند.

از ترالی حمل داروی استیل صنایع پزشکی صحرایی دیدن فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با انواع تخت بیمارستانی و آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی و انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید یا برای مطالعه نکات خرید تخت بیمارستانی و مشاوره و اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.