تخت بیمارستانی مکانیکی

تخت بیمارستانی مکانیکی

تخت مکانیکی دارای اهرم های دستی برای تنظیم ارتفاع و تغییر موقعیت بالاتنه و پایین تنه بوده و جزء ساده ترین انواع تخت بیمارستانی می باشد. این تخت ها دارای 3 هندل متفاوت برای تغییر موقعیت های مختلف تخت بوده و به صورت چرخشی مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از این تخت ها برای بیمارانی مناسب است که بلند یا کوتاه بودن ارتفاع کلی تخت برایشان مهم نبوده و گاهی می خواهند زیر سرشان و یا پاهایشان را تغییر زاویه دهند. این نوع تخت ها با داشتن یک هندل دستی به شما این امکان را می دهند که پرستاران و همراهان به نسبت نیاز بیمار می توانند با چرخاندن هندل های مورد نظر تغییرات لازم را در ارتفاع یا قسمت بالاتنه و پایین تنه بیمار ایجاد کنند. . شما می توانید متناسب با نیاز بیمار و تخت بیمارستانی شکن دار انتخاب شده، قسمت زیر کمر، زیر پا و یا سر بیمار را به کمک هندل های دستی مکانیکی بالا و پایین نمایید. تحمل وزن این نوع تخت ها تا 180 کیلوگرم می باشد

 

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی فلزی - تخت بیمارستانی مکانیکی

برتری تخت بیمارستانی مکانیکی صحرایی

این تخت ها به سه دسته کلی تخت های مکانیکی تک شکن، تخت های مکانیکی دو شکن و تخت های مکانیکی سه شکن تقسیم می شوند. در این نوع از تخت ها جک ها یا بالابرهای متصل به اهرم ها عملیات بالا بردن شکن ها را انجام می دهند. از این رو راحتی حرکت جک ها برای حرکت شکن های تخت بسیار مهم می باشد.

حفاظ های نصب شده در کناره های این تخت ها سبب ایجاد حس امنیت و آرامش در بیماران می گردد. لازم به ذکر است که این حفاظ ها متحرک بوده و در صورت نیاز می توان با فشردن دکمه مخصوص آن ها را به پایین هدایت کرد تا بیماران برای پایین آمدن از تخت دچار مشکل نگردند.

از دیگر امکانات موجود در این نوع از تخت ها می توان به وجود چرخ های فلزی ترمزدار در زیر 4 پایه ثابت آن ها اشاره نمود که سبب راحتی در جا به جایی تخت ها می گردند. همچنین ابعاد این تخت ها آن ها را از تخت های معمولی متمایز نموده که در راحتی و حس امنیت بیماران بی تاثیر نخواهد بود. تخت های مکانیکی از قیمت پایین تری نسبت به سایر تخت ها برخوردار بوده و از همین جهت علاوه بر مراکز درمانی، تخت بیمارستانی مناسبی برای منزل می باشند.

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی فلزی - تخت بیمارستانی مکانیکی- تخت بیمارستانی یک شکن

قیمت مناسب تخت بیمارستانی مکانیکی

تخت های هندلی دارای قیمت مناسب تری نسبت به تخت های برقی بوده و از آنها استفاده بیشتری در بستری های خانگی می شود. در واقع استفاده از تخت بیمارستانی مکانیکی در منزل مقرون به صرفه تر می باشد.

انواع تخت بیمارستانی مکانیکی تجهیزات پزشکی و تخت بیمارستانی صحرائی

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی – کد 103

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی – کد 104

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی – کد 105

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی – کد 106

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی – کد 107

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی – کد 108

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخت بیمارستانی و تخت بیمارستانی برای منزل، آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی، انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید برای اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی دستی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.

 

انواع تخت بیمارستانی صحرائی

 

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم