تخت ها مانند بسیاری از تجهیزات دیگر جزء جدا نشدنی بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشند. از نظر سازمان بهداشت یک تخت بیمارستانی می بایست دارای جنس ABS و قابلیت شستشو و ضدعفونی باشد.

بیماران از زمان ورود به بیمارستان تا زمانی که به طور کامل ترخیص می گردند بر روی تخت ها بستری می شوند. از این رو باید تخت ها به گونه ای طراحی گردند که بیماران در طول درمان احساس امنیت کرده و آرامش خاطر داشته باشند. در واقع ایمنی تخت بیمارستانی منجر به احساس بهتر بیمار و همچنین مراقبان و پرستاران خواهد شد.

همان طور که پیش تر گفتیم تخت بیمارستانی شکن دار بسته به نیاز دارای انواع تخت تک شکن، تخت دو شکن و تخت سه شکن می باشند که با توجه به تفاوت تخت های شکن دار و اولویت در هنگام خرید تخت بیمارستانی تخت مورد نظر انتخاب می شود. در ادامه توضیحاتی در ارتباط با تخت بیمارستانی دو شکن ارائه می کنیم و در مقالات بعدی توضیحات مربوط به سایر تخت ها ارائه می شود.

تخت بیمارستانی دو شکن

اگر به دنبال تختی با قیمت و امکانات مناسب هستید، تخت های دو شکن شاید برای شما مناسب باشند.

تخت های دوشکن با توجه به مکانیزم تغییر شکن در دو محل، زاویه مناسبی برای راحتی و درمان بیمار ایجاد می کنند. تخت های دو شکن به دو صورت مکانیکی و برقی تولید می شوند. تخت بیمارستانی مکانیکی توسط اهرم های مکانیکی تغییر زاویه می دهند و در تخت برقی کار تغییر زاویه توسط موتورهای الکتریکی انجام می گردد. در تخت های برقی تغییر حالات توسط پنل های نصب شده بر روی ریل های محافظ جانبی و توسط بیمار، همراه بیمار و یا پرستاران انجام می شود.

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی فلزی - تخت بیمارستانی مکانیکی- تخت بیمارستانی دو شکن

این تخت ها از آهن های گالوانیزه ساخته می شوند و دارای مقاومت بالا می باشند. از این نوع تخت بیمارستانی در بخش های مختلف بیمارستان ها مانند بخش های عمومی، اورژانس و یا به عنوان تخت بیمارستانی مناسب برای منزل استفاده می شود. این تخت ها این امکان را به بیمار می دهند که به صورت نشسته دارو یا غذای خود را صرف کنند و آرامش بیشتری به آن ها می دهد.

این تخت ها بیشترین استفاده را برای بیمارانی دارند که از ناحیه پا و کمر و پایین تنه دچار آسیب شده اند، زیرا با قرار گرفتن بر روی تخت های دو شکن درد حاصل از جا به جایی ا کمتر احساس خواهند کرد.

از تخت بیمارستانی دو شکن تجهیزات پزشکی صحرائی دیدن فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با انواع تخت بیمارستانی و آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی و انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید یا برای مطالعه نکات خرید تخت بیمارستانی و مشاوره و اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.

انواع تخت بیمارستانی صحرائی