مهم ترین عامل در هنگام انتخاب تخت بیمارستانی، احساس راحتی بیمار بر روی تخت می باشد. همانطور که می دانید تخت بستری یکی از ابزارهای ضروری برای نگهداری از بیمار می باشد. انتخاب تخت مناسب به عواملی چون مدت زمان بستری، سطح خدمات مورد نیاز، نوع بیماری و همچنین وزن بیمار بستگی دارد. این تخت ها برای استفاده از تخت بیمارستانی برای منزل و استفاده از آن در بیمارستان ها و مراکز درمانی مناسب می باشند.

تخت بیمارستانی سه شکن

تخت سه شکن دارای انواع متفاوتی می باشد و به دو دسته اصلی شامل تخت بیمارستانی برقی و تخت بیمارستانی مکانیکی تقسیم بندی می شود.

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی ABS - تخت بیمارستانی برقی - تخت بیمارستانی سه شکن

تخت سه شکن مکانیکی

این تخت ها از ساده ترین انواع تخت بیمارستانی هستند. در این نوع از تخت، اهرم های دستی به منظور تنظیم نمودن ارتفاع و تغییر زاویه سر و پای بیمار استفاده می شود. تخت های سه شکن مکانیکی معمولا برای آن دسته از بیماران مناسب است که بلند یا کوتاه بودن ارتفاع کلی تخت برایشان مهم نبوده و فقط می خواهند قسمت زیر سرشان و یا پاهایشان را تغییر زاویه دهند. این نمونه از تخت ها به همراهان بیماران این امکان را می دهند که توسط هندل های دستی تعبیه شده به راحتی تغییر شکن را انجام دهند و شکن ها را در زاویه مناسب قرار دهند و متناسب با نیاز بیمار، شکن های قسمت زیر کمر، زیر پا و یا سر بیمار را جابجا نمایند.

تخت سه شکن برقی

بهترین نوع تخت بیمارستانی تخت سه شکن برقی می باشد. این نوع از تخت ها تفاوت چندانی با تخت های سه شکن مکانیکی نداشته و تنها تفاوت آن ها در مکانیزم تنظیم ارتفاع و تنظیمات تغییر زاویه در نواحی سر و پا می باشد که به صورت برقی و اتوماتیک انجام می شود. در واقع تغییر زاویه تخت بیمارستانی توسط کنترل پنل های نصب شده بر روی بدنه انجام می گردد.

به طور کلی این تخت ها توسط موتور تخت برقی قدرتمندی که دارند تنظیم شکن و تنظیم ارتفاع را داشته و باعث سهولت در نگهداری بیماران در منزل می گردد.

از نمونه تخت های بیمارستانی سه شکن تجهیزات پزشکی صحرائی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تخت بیمارستانی سه شکن برقی – کد 101

تخت بیمارستانی سه شکن برقی – کد 102

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی – کد 103

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی – کد 104

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی – کد 105

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی – کد 106

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با انواع تخت بیمارستانی و آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی و انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید یا برای مطالعه نکات خرید تخت بیمارستانی و مشاوره و اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.

انواع تخت بیمارستانی صحرائی