تفاوت های تخت بیمارستانی و تخت معمولی

تخت بیمارستانی طراحی مخصوص به خود را داشته و دارای مدل های متفاوتی می باشند. هر مدل از انواع تخت بیمارستانی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و بسته به کارایی، مناسب استفاده در بخش های مختلف بیمارستان می باشند.

شکن در تخت بیمارستانی

تفاوت اصلی که تخت بیمارستانی با تخت معمولی دارد این است که تخت های بیمارستانی دارای ویژگی و قابلیت تنظیم ارتفاع بوده و معمولا دارای دو یا سه شکن می باشند. استفاده از تخت شکن دار باعث می شود به راحتی بتوان قسمت های مختلف را تغییر وضعیت داد و راحتی بیمار را فراهم کرد. این تغییر وضعیت یا تغییر شکن با استفاده از هندل یا یک ریموت و موتور برقی انجام خواهد شد که تخت بیمارستانی برقی برتری دیگری از این لحاظ کسب خواهد کرد.

ریل های محافظ تخت بیمارستانی

وجود ریل های محافظ نصب شده در کنار تخت های بیمارستانی یکی دیگر از ویژگی های این تخت ها به حساب آمده که از افتادن بیماران از روی تخت جلوگیری می نماید. این ریل ها قابلیت جا به جایی داشته و در هنگام بالا و پایین آمدن بیماران جمع می شوند تا این کار راحت تر انجام شود. استفاده از حفاظ تخت بیمارستانی منجر به بالاتر رفتن ایمنی بیمار در تخت بیمارستانی خواهد شد.

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی ABS - تخت بیمارستانی برقی - تخت بیمارستانی سه شکن

قابلیت نصب وسایل درمانی در تخت بیمارستانی

علاوه بر تمام موارد ذکر شده تخت های بیمارستانی قابلیت نصب وسایل اضافه مانند سرم، کیسه ادرار، کپسول اکسیژن را دارند که در تخت های معمولی این قابلیت وجود نخواهد داشت.

راحتی بیمار در تخت بیمارستانی

به طور کلی تخت های بیمارستانی برای بیمارانی که در دراز مدت نیاز به بستری شدن دارند راحت تر بوده و احساس امنیت و آرامش خاطر بیشتری را به بیمار خواهد داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخت بیمارستانی و آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی و انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر برای انتخاب تخت بیمارستانی برای استفاده در منزل و یا نکات خرید تخت بیمارستانی و مشاوره و اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.

انواع تخت بیمارستانی صحرائی