تولید تخت بیمارستانی

در هنگام تولید تخت بیمارستانی برای مراکز درمانی و بیمارستان ها، باید تمامی استانداردها را در نظر گرفته شود، در غیر این صورت مشکلات زیادی برای پرسنل بخش های مراقبت و بیماران در حال درمان به وجود خواهد آمد.

با توجه به نوآوری های تولید تخت بیمار و تجهیز خط تولید و استفاده از دستگاه جوش CO2 استحکام مکانیکی و ظاهر تخت بستری تغییر فراوانی نموده است. همچنین با توجه به کاربری تخت ها و نیاز به شستشو و استریل، رنگ پودر الکترواستاتیک به عنوان گسترده ترین محافظ و عایق با بالاترین کیفیت شناخته شده اند .

تخت های بیمارستانی طرح های مختص به خود را داشته و دارای انواع مختلفی می باشند و هریک از آنها ویژگی های مربوط به خود را دارند .

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی ABS - تخت بیمارستانی برقی - تخت بیمارستانی سه شکن

طراحی تخت بستری

مهم ترین مساله در طراحی تخت مریض، تعداد پارامترهایی است که طراح از ابتدا تا انتهای فرآیند طراحی باید در نظر داشته باشد از جمله پارامترهای حائز اهمیت در ساخت تخت بیمارستانی می توان به مواردی از قبیل ارگونومی، قیمت، ایمنی تخت بیمارستانی، استانداردهای FDA، طراحی فرم بدنه تخت و مواد مورد استفاده در تخت بیمارستانی می توان اشاره کرد .

در ساخت و تولید تخت بیمارستانی جنس مواد مورد استفاده، اتصالات و نحوه زاویه بندی ها بسیار مهم می باشد .

روند طراحی تخت بیمارستانی

  • آنالیز تخت های بیمارستانی موجود در داخل و خارج
  • ایده پردازی و خلاقیت
  • طراحی اولیه تخت با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته طراحی و ساخت
  • تعدیل طراحی
  • طراحی نهایی پس از شبیه سازی در محیط نرم افزاری و رفع نقص
  • نمونه سازی اولیه تخت بیمارستانی
  • تعدیل عملکردی
  • نمونه نهایی تخت آماده برای تولید

تاثیر کرونا بر تولید تخت بیمارستانی

شرکت صحرایی با توجه به شرایط ویژه کرونای موجود و در راستای تحقق برنامه تحول نظام سلامت کشور اقدام به افزایش تولید تجهیزات هتلینگ بیمارستانی اعم از تخت بیمارستانی، برانکارد، تخت های ویژه، ترالی ، معرفی تختCPR ، تخت ماساژ ، تخت معاینه ، لاکر و … نموده است.

مشخصات تخت بیمارستانی صنایع پزشکی صحرایی

تخت بیمار، جهت رفاه حال بیماران طراحی و تولید می شود. امروزه بسیاری از افراد از تخت بیمارستانی در منزل و به منظور ایجاد یک محیط راحت برای بیمار استفاده می نمایند.

تخت ها را می توان با توجه به نوع مواد تولیدی به تخت بیمارستانی تولید شده با مواد ABS ، تخت خواب های از جنس استنس استیل، تخت های فولادی ضد رنگ، تخت های پلاستیکی یا تمام فلزی تقسیم نمود.

این تخت ها توسط صفحه ای از فولاد سرد با کیفیت بالا ساخته شده و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است. بدنه و سطح رویی تخت های بیمارستانی صحرایی خاصیت ضد خوردگی، ضد اسید، ضد باکتری، قابل شستشو و قابل ضد عفونی هستند. این صفحه از پوشش رنگ الکترواستاتیک می باشند.

 

این تجهیزات با بهره گیری از دانش، تجربه، نوآوری، خلاقیت و تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده است. صنایع صحرایی به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان گرامی و تقاضای موجود بازار به مرحله تولید تخت بیمارستانی به صورت انبوه رسیده و محصولات خود را به صورت مستقیم عرضه می نماید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخت بیمارستانی و تخت بیمارستانی برای منزل، آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی، انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید برای اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی دستی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.

انواع تخت بیمارستانی صحرائی