تخت ژنیکولوژی

تخت زایمان یا ژینوکولوژی در بخش زنان بیمارستان ها، در مطب دکتر زنان و همینطور زایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع تخت ها در اتاق های عمل به حفظ هر چه بیشتر موقعیت بیمار و حالت های یک زایمان طبیعی و سهولت عمل کمک می کند . زنان باردار پس از ورود به بیمارستان و انجام اقدامات اولیه بستری به بخش زایشگاه منتقل شده و آماده زایمان می گردند. در بسیاری از موارد به دلیل خصوصیت های ویژه اینگونه تخت ها، مادر در تمام طول زایمان و نیز روزهای اولیه  پیش وپس از زایمان روی همان تخت، بستری و معاینه می شود . به این ترتیب بسیاری از مشکلات و ناراحتی های ناشی از انتقال و جا به جایی مادر به برانکارد یا میز زایمان رفع می شود.

تخت زایمان | تخت ژینوکولوژی

اجزای تخت ژینوکولوژی

تخت ژنیکولوژی از سه بخش ویژه تکیه گاه، محل نشستن و دراز کشیدن و محل قرارگیری پاهای بیمار تشکیل شده و دارای ضربه گیر و چرخ بزرگ برای حمل راحت تر می باشند . در بعضی از انواع تخت ها امکان اتصال تجهیزات به منظور رفع نیاز کادر پزشکی در مواقع خاص مانند احیا و تامین نیاز های بیمار وجود دارد . تخت های جدید جهت آسایش بیمار پهن تر بوده و دارای جای دست بیمار می باشند . از جمله تجهیزاتی که به این تخت ها اتصال پیدا می کنند  را می توان ظرف جمع آوری مایعات فیزیولوژیک ، مایعات حاصل از شستشوی بیمار ، مسکن های گازی ، تشک های هوا و … به منظور کنترل سلامت و محیا کردن آسایش بیمار را نام برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخت بیمارستانی و انواع تخت بیمارستانی، آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی و انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید برای اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.

انواع تخت بیمارستانی صحرائی