با فراهم شدن امکان استراحت بیمار بر روی تخت بیمارستانی در طول 24 ساعت، تخت مریض جزء جدا نشدنی بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشد. با گسترش تکنولوژی انواع جدیدی از تخت ها به بازار عرضه گردیده است. از تخت الکترونیکی گرفته تا تخت بیمارستانی شکن دار و تخت هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع همگی برای راحتی بیمار طراحی و ساخته می شوند.

تنظیم ارتفاع تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی با قابلیت تنظیم ارتفاع منجر به آسان تر شدن شرایط بالا و پایین آمدن از تخت برای بیمار و همراهان وی خواهد شد. تخت بیمارستانی چه در مراکز درمانی مورد استفاده قرار گیرد و چه از تخت بیمارستانی در منزل بخواهید استفاده کنید در صورتی که امکانات راحتی بیمار فراهم شده باشد، دوره درمان، راحت تر و بهتر طی خواهد شد.

ارتفاع تخت بیمارستانی پایه ثابت 75 سانتی متر است در حالی که تخت های بیمارستانی با قابلیت تنظیم ارتفاع، می توان ارتفاع از 38 سانتی متر تا 100 سانتی متر را تنظیم نمود. انتخاب پروفیل های مناسب در انواع تخت بیمارستانی با ارتفاع متغیر منجر به استحکام بیشتر این تخت ها و عدم آسیب در هنگام تغییر وضعیت خواهد شد.

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی ABS - تخت بیمارستانی برقی - تخت بیمارستانی سه شکن

انواع تخت بیمارستانی صحرایی با قابلیت تنظیم ارتفاع

تخت بیمارستانی سه شکن برقی – کد 101

تخت بیمارستانی سه شکن برقی – کد 102

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی – کد 103

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی – کد 105

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخت بیمارستانی و آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی و انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید یا برای مطالعه نکات خرید تخت بیمارستانی و مشاوره و اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.

انواع تخت بیمارستانی صحرائی