صندلی های خونگیری یکی از مهم ترین و تجهیزات مورد نیاز در آزمایشگاه ها می باشند. حضور این صندلی ها در اتاق های خونگیری الزامی بوده و بر فرآیند آزمایشتاثیر گذار خواهد بود.

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین نمونه تست های آزمایشگاهی خونگیری می باشد. خونگیری از افراد در آزمایشگاه ها توسط افرادی متخصص انجام شده و باید فرد بیمار بر روی صندلی های مخصوص بنشیند تا بتوان نمونه مورد نیاز را دریافت کرد. در واقع صندلی خونگیری از موارد مهمی است که در نمونه گیری خون باید به آن ها اهمیت داده شود. این صندلی های مخصوص دارای دسته های قابل تنظیم بوده تا بیمار بتواند دست خود را در راحت ترین وضعیت قرار دهد. در زمان خونگیری بیمار باید بدون حرکت بوده و دقت داشته باشد که دستش از ناحیه آرنج خم نشده باشد.

نمونه گیری خون در محلی تمیز انجام می پذیرد و در این مکان یک یا چند صندلی خونگیری موجود بوده که معمولا بین آن ها پاراوان های پزشکی قرار گرفته اند.

مشخصات صندلی خونگیری

صندلی خونگیری به صورت دو تکه بوده و به دلیل بدنه فلزی و فولادی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. بدنه های فلزی توسط رنگ های الکترواستاتیک پوشانده شده و قابل ضدعفونی و شستشو می باشند. به منظور جلوگیری از انتقال آلودگی می توان به راحتی آن ها را با مواد ضدعفونی کننده پاکسازی می نمایید.

صندلی های خونگیری به دلیل وزن کمی که دارند به راحتی جا به جا شده و می توان آن ها را از اتاقی به اتاق دیگر منتقل نمود. قسمت نشیمن صندلی ها از جنس فوم سرد بوده و توسط روکش های چرم مصنوعی با تنوع رنگی مختلف پوشانده شده اند. این روکش ها ضد آب هستند و از نفوذ آب به درون صندلی جلوگیری می نمایند.

صندلی خون گیری

از دیگر خصوصیات این روکش ها قابلیت ضدعفونی آن ها توسط مواد استریل کننده می باشد. فوم های سرد به دلیل راحتی که دارند باعث می شوند بیمار در طول زمان نمونه گیری احساس راحتی داشته باشند. صندلی های خونگیری تحمل وزن تا محدوده 200 کیلوگرم را داشته و می توان گفت از مقاومت بالایی دارا هستند. عرض 60 سانتی این صندلی ها باعث می شود که بیماران با هر محدوده وزنی بر روی آن ها احساس راحتی نمایند.

بعضی از صندلی های خونگیری دارای پشتی های متحرک می باشند که توسط پیچ هایی که در زیر صندلی ها وجود دارد می توان در موارد لازم شکن پشتی یا زیر سر بیمار را جا به جا نمود. در قسمت زیرین پایه های این صندلی ها از عایق های پلاستیکی استفاده شده تا در هنگام تغییر زاویه شکن، از ایجاد سر و صدا جلوگیر شود. این عایق ها علاوه بر جلوگیری از سر و صدا باعث فیکس شدن صندلی ها بر سطح زمین می شوند.

ویژگی های صندلی خونگیری

  • قابل استفاده در آزمایشگاه ها و مراکز درمانی
  • تولید در رنگ های مختلف و سفارشی
  • دارای رویه های فوم
  • استفاده از رنگ های الکترواستاتیک در بدنه
  • تولید شده در دو نوع دو تکه و سه تکه
  • دارای ارتفاع 115 تا 120 سانت و از زمین تا نشیمنگاه 62 سانت

برای مشاهده صندلی خونگیری تجهیزات پزشکی صحرایی از صفحه مربوطه بازدید نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخت بیمارستانی و آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی و انواع تخت بیمارستانی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید. ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر برای انتخاب تخت بیمارستانی برای استفاده در منزل و یا نکات خرید تخت بیمارستانی و مشاوره و اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.